Všeobecné obchodní a storno podmínky (dále jen podmínky) domku SUNRISE upravují vzájemný smluvní vztah mezi provozovatelem domku SUNRISE - Janou Manowicz Brodskou, Novosedelské Hutě 4, 344 01, Nemanice, IČ 08517584 (dále jen provozovatelem) a klientem - fyzickou nebo právnickou osobou, která pobyt v domku SUNRISE jako objednatel objednává (dále jen klient).
I. Objednávka pobytu, vznik smluvního vztahu
Objednávejte a rezervujte u nás telefonicky na čísle +420 724 502 513 nebo +420 732 614 764, skrze poptávkový formulář anebo na emailu jabrody@seznam.cz.
Podstatné náležitosti zakládající řádně vystavenou objednávku nebo požadavek na rezervaci jsou: jméno a příjmení klienta, adresa trvalého bydliště, kontakt (telefon, e-mail), v případě právnických osob obchodní jméno, IČ, DIČ , termín ubytování. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce nebo rezervaci pobytu budou použity pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi provozovatelem a klientem. Potvrzením objednávky provozovatelem domku SUNRISE vzniká mezi klientem a provozovatelem smluvní vztah. Provozovatel domku SUNRISE se zavazuje zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě a klient zaplatit smluvenou cenu. Podmínky smluvního vztahu platí pro všechny osoby uvedené v objednávce/požadavku na rezervaci, kterou klient podal a provozovatel potvrdil.
II. Práva a povinnosti klienta
Klient má právo:
Být dostatečně a úplně informován o objednávaných službách, tj. jejich rozsahu, termínu a ceně, na řádné poskytnutí jím objednaných, potvrzených a zálohově zaplacených služeb, před zahájením pobytu zrušit potvrzenou objednávku/požadavek na rezervaci za předpokladu dodržení storno podmínek v souladu s čl. VII., reklamovat vady poskytovaných služeb.
Klient je povinen:
Úplně a správně uvést všechny podstatné náležitosti objednávky/požadavku na rezervaci, zaplatit provozovateli v požadovaném termínu plnou cenu za pobyt, respektovat předpisy zařízení, pečlivě si překontrolovat potvrzení termínu pobytu a při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktovat neprodleně provozovatele.
III. Povinnosti domku SUNRISE ke klientovi
Domek SUNRISE je povinen:
Poskytnout klientovi důležité informace k objednaným službám, potvrdit klientovi řádně objednané služby. Při závazné rezervaci nebo potvrzené objednávce zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě. V případě odstoupení od potvrzené objednávky služeb/závazné rezervace ze strany klienta vyplatit nejpozději do 14 dnů po písemném obdržení storna zaplacenou zálohu na služby. Avšak pokud vznikne nárok na stornovací poplatky, vyplatí klientovi pouze rozdíl mezi již zaplacenou zálohou a příslušnými stornovacími poplatky.
IV. Ceny služeb a jejich úhrada
Ceny služeb poskytovaných domkem SUNRISE jsou uvedeny na: www.domeksunrise.cz, záložka „Ceník".
V. Potvrzení pobytu
K čerpání zaplacených služeb opravňuje klienta potvrzení vystavené domkem SUNRISE (emailem). Klient je povinen překontrolovat správnost údajů. Při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktuje klient neprodleně domek SUNRISE emailem na jabrody@seznam.cz nebo telefonicky na čísle +420 724 502 513 nebo +420 732 614 764. Domek SUNRISE si vyhrazuje právo žádat zaplacení zálohové platby ve výši 100% z ceny objednaných služeb dle závazné rezervace.
VI. Nástup a kauce
Při nástupu se klient prokáže občanským průkazem, pasem nebo jiným průkazem totožnosti. Po splnění uvedených formalit se klient ubytuje a domek SUNRISE mu poskytne další informace k pobytu či k jiným objednaným službám.
Při nástupu klient zaplatí vratnou kauci ve výši 3 000 Kč nebo 150 EUR pro případ poškození vybavení nebo domku SUNRISE. Z této kauce má právo provozovatel při ukončení pobytu odečíst případné škody způsobené klientem. V opačném případě bude kauce vrácena po odjezdu klienta v plné výši na účet hosta.
VII. Storno podmínky
Storno poplatky při zrušení pobytu:
• 100% z ceny objednaných služeb při zrušení pobytu méně než 10 dní před příjezdem
• 50% z ceny objednaných služeb při zrušení pobytu méně než 30 dní před příjezdem
Zrušení pobytu zákazníkem:
Zákazník je oprávněn zrušit objednávku kdykoliv před příjezdem. Zrušení pobytu vyžaduje písemnou elektronickou podobu (email s doručenkou) na adresu jabrody@seznam.cz. Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas odeslání emailu.
Ubytovatel nebude účtovat zákazníkovi výše uvedené storno poplatky, pokud nemohl čerpat sjednané služby z těchto důvodů: úmrtí v rodině, hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, povolávací rozkaz, živelná pohroma. Výše uvedené skutečnosti je zákazník povinen doložit písemným dokladem ubytovateli nejpozději do 3 dnů od jejich vzniku.
VIII. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky služeb. Celková cena za poskytnuté služby bude uhrazena na základě vystaveného účetního dokladu (zálohová faktura, faktura). Platbu lze provést pouze bezhotovostním převodem na účet provozovatele.
IX. Platnost
Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky ubytování.
Aktualizace Všeobecných obchodních a storno podmínek vstupuje v platnost dne 1. 1. 2020.
X. Ubytovací řád
-
Ubytovací řád se vztahuje na přechodné ubytování hostů „Prázdninového domku SUNRISE".
-
V den příjezdu je umožněn vstup do domku dle předchozí domluvy, hodina není pevně stanovena, záleží na obsazenosti ubytovacího zařízení.
-
Host může být ubytován, když je řádně zaevidován. Za tímto účelem předloží host po příchodu vlastní občanský průkaz, cestovní pas nebo jiný platný doklad nahrazující průkaz o totožnosti. Na základě těchto dokladů bude host zaevidován, v případě cizince bude host nahlášen na cizineckou policii.
-
Za ubytování platí host před příjezdem bankovním převodem na účet hostitele, nebo přímo přes zprostředkovatelskou společnost AIRBNB/BOOKING vše dle platného ceníku, platba hotově či kartou v den příjezdu není možná.
-
Při nástupu bude složena v hotovosti kauce ve výši 2.500 Kč/ 100 EUR na případnou úhradu škod způsobených hostem na pronajatém majetku, tato kauce je vratná převodem na účet. Číslo účtu host nahlásí při svém příjezdu.
-
Host obdrží svazek dvou klíčů, z nichž jeden je od vstupních dveří do domku a druhý od vedlejší místnosti na případné uložení kol, lyží apod.
-
Hosté zodpovídají za bezpečnost svých nezletilých dětí v objektu i na přilehlém pozemku a za škody jimi způsobené.
-
Z bezpečnostních důvodů není vhodné ponechávat děti bez dozoru dospělých v prostorách domku a v jeho bezprostřední blízkosti. Je třeba si uvědomit nebezpečí úrazu na schodišti (schůdek v podkroví je opatřen kobercem proti uklouznutí a označen výstražnou páskou).
-
Za případná zranění hostů nenesou provozovatelé odpovědnost.
-
V domku je wifi připojení zdarma. Není povoleno využívat Wi-Fi pokrytí k nezákonným aktivitám, ke stahování podezřelých a nezákonných souborů.
-
V domku je zakázáno kouřit.
-
V celém ubytovacím zařízení nesmí host přemísťovat vybavení, provádět opravy a zásahy do elektrické sítě nebo jiné instalace.
-
V objektu ubytovacího zařízení není dovoleno používat vlastní elektrické spotřebiče. Tento zákaz se netýká notebooků a elektrických spotřebičů sloužících k osobní hygieně hosta (holicí strojky, vysoušeče vlasů apod.).
-
Odpad domku je napojen na ČOV (čističku odpadních vod), proto se nesmí používat agresivní čistící nebo desinfekční prostředky (např. Savo, čističe odpadů apod.). V případě potřeby jsou k dispozici čistící prostředky, které jsou šetrné k přírodě a je možné je tedy použít. Pro plynulý chod ČOV je přísný zákaz vylévání tuků a olejů do odpadu, je nutné slévat použité tuky a oleje do připravené nádoby k tomu určené. Dále je zákaz vhazování jakéhokoli pevného odpadu (zbytky jídel, ovoce a zeleniny, nerozložitelný materiál jako jsou plenky, novinový papír, hygienické vložky, vlhčené papírové ubrousky, fólie apod.) do WC a odpadů.
-
Při každém odchodu z ubytovacího zařízení je host povinen uzavřít vodovodní kohoutky, zavřít okna, vypnout elektrospotřebiče, zhasnout světla a zamknout.
-
Domek je hostu předán bez závad, pokud host během pobytu zjistí jakoukoli závadu nebo poruchu, je v jeho vlastním zájmu, aby tuto poruchu neprodleně nahlásil.
-
Hosté ručí za vybavení a inventář domku. Pokud dojde k poškození majetku pronajímatele, je host povinen toto nahlásit a škodu uhradit.
-
Zařízení domku host využívá pouze pro účely, pro které je toto zařízení určeno a odpovídá plně za škodu způsobenou úmyslně nebo nedbalostí. Dojde-li k úmyslnému poškození ubytovacího zařízení, nebo jeho znečištění do té míry, že nemůže být po úklidu opět pronajat, hradí host na místě v hotovosti kromě prací potřebných k nápravě poškození nebo znečištění i plný poplatek za tyto dny.
-
Ubytovaný host není oprávněn umožnit přenocování osobám, které nejsou řádně k ubytování přihlášeny a neuhradily poplatek za ubytování.
-
Hostitel neodpovídá za věci vnesené hostem do ubytovacího zařízení. Za škody na majetku hosta, případně odcizení věcí nechaných ve volně přístupných částech domku, nenese hostitel žádnou odpovědnost.
-
Parkování vozidel hostů je možné na místě vedle domku. V případě sněhové vrstvy na střeše domku, je možné parkovat 10 m od ubytovacího zařízení. Ubytovatel neručí za případné odcizení vozidla nebo věcí v něm.
-
Host nesmí mít v prostorách domku zbraně, držet nebo přechovávat omamné nebo psychotropní látky nebo jedy.
-
Majitelé pejsků odpovídají za čistotu kolem celého objektu i uvnitř domku. Při venčení prosíme o úklid po svých mazlíčcích.
-
Na dobře přístupném a viditelném místě je umístěn hasicí přístroj. Hasicí přístroj použijte pouze při požáru!!! Jakékoliv poškození nebo dokonce použití hasicího přístroje v jiných situacích (nedbalost, vandalství, přístup dětí…), bude nutno uhradit. To znamená úhrada nového hasicího přístroje a nákladů na čištění prostor.
-
V době od 22.00 hod. do 6.00 hod. je host povinen dodržovat noční klid.
-
Host je povinen při odjezdu v den ukončení pobytu odevzdat klíč majitelům. V případě domluvy odjezdu v dobu, kdy není možné předat klíč osobně majitelům domku, je možné využít trezor na klíče v prostorách ubytovacího zařízení – toto lze využít po předchozí domluvě.
-
Host je povinen pokoj uvolnit v hodinu určenou dle předchozí domluvy posledního dne ubytování. Opět záleží na obsazenosti ubytovacího zařízení. V případě, že host ubytovací prostor neuvolní bez předchozí dohody, může mu být počítána cena dalšího jednodenního ubytování.
-
V případě, že host v den odjezdu ve stanovenou dobu pokoj nepředá a není přítomen, vyhrazují si majitelé domku SUNRISE právo věci hosta vyklidit a uschovat, aby mohl být domek k dispozici pro další rezervaci. V takovém případě bude hostovi účtován další den pobytu.
Závěrečná ustanovení
-
Za škody způsobené na majetku ubytovacího zařízení odpovídá host dle Občanského zákoníku a jiných platných předpisů.
-
Ubytovaný tímto uděluje souhlas ubytovateli se zpracováním a uchováním svých osobních údajů, v rozsahu poskytnutých údajů, a to za účelem poskytnutí ubytování a evidence hostů ve smyslu zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích a zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů.
-
Host je povinen dodržovat ustanovení tohoto ubytovacího řádu. V případě hrubého porušení mají provozovatelé právo ukončit pobyt hosta před uplynutím sjednané doby.
-
Uhrazením ceny pobytu host(é) prohlašují, že byli s tímto provozním a ubytovacím řádem seznámeni a budou ho plně respektovat.
Majitelé „Prázdninového domku SUNRISE“ Vám přejí příjemný pobyt.
Aktualizace Všeobecných obchodních, storno podmínek a ubytovacího řádu vstupuje v platnost dne 1. 1. 2020.